fredag 17 februari 2012

Mästerkatten!

Idag passade jag på att ta semester då Jimmy var ledig och det är sportlov.
Så idag gick vi på bio och vi såg Mästerkatten - den filmen var jättebra, Mycket sevärd.

När vi kom hem målade jag naglarna på Felicia - mintgröna och rosa med dekoration av blommor och fjärilar och nu har jag gjort mina egna.
Får se om detta håller i 1,5 vecka som det andra. Denna gången blev det grönt och guld glittrigt.

Nu i helgen skall jag göra kort så snart kommer det mer alster hit.
Önskar man kunde sitta oftare än man gör, men det blir inte så när man inte kan ha sakerna uppe utan måste plocka bort från köksbordet hela tiden.
Men så är det just nu å då blir det som det blir.

Ha det bra alla.

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Hoppas du har en fin helg.
Kramar

Åsa/asamia sa...

Tack för alla fina kommentarer du skriver inne hos mig. Hoppas ni har haft en skönt sportlov och att du hinner scrappa lite så jag får se ett alster härinne snart.
Kram ♥