onsdag 9 april 2008

Det stundande bröllopet

Min blivande friade till mig förra sommaren då jag kom hem från en tjänsteresa till Tyskland. När jag kom ut i ankomsthallen på Landvetter då stod han där med en jättebukett med röda rosor. Han gick ner på knä och friade. Det var en underbar överraskning för vi hade inte pratat om bröllop eller något sådant.
Jag sa naturligtvis ja till hans frieri. Precis så romantiskt som det ska vara.
Ni kan tro att folk tittade på oss.
Så här blev inbjudningskorten, dom är ivägskickade, så nu väntar man på att telefonen skall börja ringa..
Det var svårt att få rätt färg på kortet när det står upp så här.
Bröllopet kommer att ske i Aug och man hoppas ju att det skall vara bra väder den dagen.
Ha det bra.
Kram till er alla besökare

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad romantiskt!
Vad mycket fint du gjort, kul att få se alla fina kort!
*Kram*

Anonym sa...

Jättefint kort! Kram Rossanna

Dani sa...

Råkade hamna här och har tittat runt lite, jättesöta kort du har gjort.
Inbjudningskortet var riktigt fint.

Dani