söndag 6 maj 2007

Bröllopsinbjudan och placerings kort till en arbets kompis.
Så här blev framsidan på inbjudan.
Jag har använt Fiskars ShapeBoss till alla hjärtan. De går runt hela kortet. De två hjärtan på framsidan (lånat av Rossanna) har jag embossat med guld och monterat på 3D-kuddar. Inbjudantexten är vanliga stickers som är monterade med bradshjärtan.
Insidan ser ut så här.

Texten på insidan har jag skrivit ut på datorn och klippt med en mönstersax sen monterat det med 3D-kuddar. (Har suddat vissa saker i texten med tanke på brudparet)

Placeringskorten går i samma stil.

2 kommentarer:

Petraso sa...

fina dom blev leveredade mina 82 i dag ....
www.susnet.se
där hittar du besöksräknaren

Karma sa...

Men vad snyggt! så fint med hjärtan runt om, en sån skulle jag vilja ha.
Kram Malin